Jedan vlog i jedan Teddy (2 YT videa)

Zvuči apsurdno ali nekako mi je postalo lakše snimiti, obraditi i objaviti video nego napisati post na blogu. Ili mi je to zabavnije. Kombinacija lakoće i zabave. Tako sam u zadnjih 14 dana snimila čak dva nova videa a broj napisanih postova je ostao na nuli. Pa dok se to ne promijeni i ako volite i želite pogledati koji Youtube video, možda će vam neki od moja dva biti zanimljiv :)

LJUBLJANA VLOG

Skroz neplanirano sam povučena da odem za vikend u Ljubljanu. Dobro, nagovarana sam i ranije ali to je uključivalo trčanje pa sam se branila :D No ipak sam otišla i to čisto kao gledatelj, sa sestrom i bratićem. Bratić je ponio GoPro kamericu i počeo snimuckati u petak da bi meni tek u subotu na pamet palo da je ovo odlična prilika za snimiti vlog! Pa sam sa snimanjem krenula u subotu. Usput, imam istu majicu u subotu i nedjelju jer je u nedjelju bilo hladno a nisam ponijela još neku toplu majicu. :eejit: A tu istu majicu imam i u Moj ljubimac videu jeeeeer ju volim haha :D

Ljubljanu sam prvi put posjetila taj vikend, iskusila sam atmosferu maratona i stvorila divne uspomene na koje ću se moći podsjetiti svaki put kad pogledam video :)


video:




MOJ LJUBIMAC TEDDY/MEET MY PET TAG

A još jedan video koji sam snimila bio je s Teddyjem kao glavnom zvijezdom hehe :) U videu odgovaram na pitanja o Teddyju i blablam do besvijesti, kao i obično :D


ili gledajte direktno: 



Ako vam se koji video svidi (ili ne svidi, a Bože moj :D), svakako mi ostavite komentar :)))

Imajte dobar vikend! Mwa



7 comments

  1. Naravno da su mi se svidjela oba videa!!!Teddy je slatkis pravi,ma kako je porastao!A Ljubljana je meni bas lijep grad,bili smo tamo dvaput ,penjali se i mi na ovaj vrh,ispustila sam dusu do gore,hahaha,ali pogled je bozanstven.Najvise mi se svidja ovaj dio gdje je most i rijeka i gomila kafica,uvjek je sve puno ljudi:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti i na komentaru hehe :))) Teddy je porastao naspram bebe kakva je bio, ali svejedno je mali pas haha :) Daaaaaaa, naravno da se i meni sviđa dio s puno kafića a svakako je doživljaj popiti kavu uz rijeku i lijepe mostove. Mi toga u Zagrebu nemamo!

      Delete
  2. Svaka cast braticu na istrcanom maratonu i sto je uopce mogao hodati poslije! A najdrazi moment drugog videa je: Teddy nemoj sexat zeku hahaha :)))) E da, i majica je super!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene bi odvezla kola hitne nakon 5 km :D
      Teddy je perverznjak! Tnx :)

      Delete
  3. Haha Tedi ne seksat zeku! xD umirem xD Prvi video je odličan, jednom sam samo bila u Ljubljani i to kao usputna postaja i ful mi se svidjeo gradić. I ja bi jedino na utrci mogla skužiti kao stup za označavanje kraja linije ili nešto. Tedi je prekjut, obožavam tvoje videe :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Služiti ne skužiti.. još pijem prvu kavu pa mi moraš oprostiti greške xD

      Delete
    2. Nisam ni skužila da krivo piše a bila sam popila kavu, tak da ono :D
      Ljubljana je baš lovely!! Mwa mwaaaaaaaaaaaa!

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top