Trenutni lako-miljenik: 'purple sugar' by Essence


PURPLE SUGAR



Post o ovom krasotanu od laka sam htjela napisati još jučer ali jednostavno nisam imala snage. Jučer mi je baš bio naporan dan, čak sam par puta bila živčana i na Teddyja što se nikad ne događa, pa onda zamislite :D Ali ono što mi je dizalo raspoloženje je moj trenutni miljenik među lakovima za nokte. Ova boja mi je baš posebna i nekoliko puta za redom sam nalakirala nokte s njim, tako da vam to isto nešto govori ako volite svaki put nalakirati nokte s drugom bojom (kao ja). Dakle radi se o Essence laku jako zgodnog imena 'purple sugar'. Po meni je boja nešto između ružičaste i ljubičaste, i čini mi se kao da ima malo plave boje u sebi ali opet ja sam vidjela zlatno-bijelu #thedress pa sam možda daltonista :D Što se tiče nanošenja četkica mi se pokazala malo problematičnom (iako je to klasična Essence četkica) jer mi uvijek na njoj ostane previše laka. No sad razmišljam da je to možda i zato što je lak bio nov pa je puno laka bilo na vrhu bočice. Nisam dugo kupila novi lak haha :D
Za potpuno prekrivanje potrebna su dva sloja, a na srednji prst i prstenjak sam stavila čak i tri sloja jer su dijelovi ostali malo nejednaki. Ali na stranu to, boja mi je predivna predivna, prava proljetna boja koja izaziva slike jorgovana i šafrana, pa čak i ljubičica. Cijena je klasična 12.90 kn za lakove iz Color&Go linije. Trajnost na noktima je oko 3 dana a onda boja nestaje na vrhovima noktiju. Meni je takva trajnost skroz prihvatljiva jer ionako mijenjam lak svaka 3-4 dana.

Inače, do sad mi je omiljeni lak bio također drogerijskog ranga, S-he lak nezanimljivog imena 121/247. Njega možete vidjeti na donjoj slici a više fotografija manikure pogledati na ovom linku. Očito sam slaba na boje koje me podsjećaju na proljetno cvijeće :)


A sad da vam pokažem koliko je 'purple sugar' fotogeničan, i na suncu i u sjeni :)
Moram priznati da mi se ipak više sviđa u hladu...









Nosila sam ga i na Valentinovo s dodatkom bling blinga


I, što kažete? Je li previše girly za vaš ukus ili vam se sviđa?

Josipa


13 comments

  1. Meni se jako sviđa! :) Također obožavam nijanse između ljubičaste i ružičaste, a u zadnje vrijeme pogotovo ove nešto svjetlije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što si mi istomišljenica :))

      Delete
  2. Nijansa je prekrasna, mislim da je kod nas nažalost nema. :)
    Odlično si uklopila šljokičasti i ovaj lak zajedno! Koje su marke šljokice? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš šteta ako nema! Šljokice su BarryM :)

      Delete
  3. slatka bojica, što sam starija to sam slabija na ovakve ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliš da ima veze s godinama? Hehehhe :)))

      Delete
  4. Super mi je! :) Baš je lijepa nijansa, to što i kažeš - baš je za proljeće! :)

    ReplyDelete
  5. vidim zasto je miljenik, super nijansa :D

    ReplyDelete
  6. Jako lijep lak. Volim sve nijanse ljubičaste, uglavnom stavljam tamnije ali ova je baš super. škola šminkanja

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top