LOTD: Dear Sun, Please Stay




Malo sam se dvoumila objaviti ovaj post ili ne.. Svjesna sam da nisam profesionalna vizažistica a i općenito sam loša s kistovima, pojam blendanja mi je još uvijek bauk a povući savršenu liniju eyelinera je nešto što mi je nedostižno koliko i zvijezde. Ali kad god sam nezadovoljna nekim svojim umijećem uvijek se sjetim izreke "vježbom do savršenstva" (ili barem "prihvaljivog rješenja") i onda mi je odmah lakše :D 

Uglavnom, danas je granulo Sunce i odmah mi popravilo raspoloženje!!! I poželjela sam poigrati se malo sjenilima, napose žutim i zelenim.. Pošto imam samo jedno žuto sjenilo u MUA paleti "Poptastic" iskoristila sam njega, iako sam u svojoj viziji ovog look-a definitivno imala intezivniju mat žutu. No moramo se snaći s onim što imamo, zar ne? :)

Nikad nisam radila look of the day postove ali voljela bih to promijeniti, a usput i vježbati, vježbati, vježbati... Nisam radila popis korištenih proizvoda jer sam sad trenutno u žurbi ali i za to ću naći vremena ako opet objavim ovakav post :)

Definitivno sam otvorena za sugestije i konstruktivne kritike ;) 





Što kažete, mogu li isfurati žuto-zelena sjenila?

Jos'pa



catrice colour correcting matirajući puder



43 comments

  1. lepotica <3 naravno da možeš!

    ReplyDelete
  2. Hej! Nemas se cega sramiti, jako mi se svida ta kombinacija boja i jako ti dobro stoji! Nemoj se ljutiti, ali ja bih ti samo htjela dati savjet; sjenilo malko bolje izblendaj ( znam da ti je bauk blendanje ali nije tesko!) Kod pregiba iznad oka i malko vise izvuci prema luku obrve, tako da se taj prijelaz sjenilo-koza ne vidi tako ostro, samo par poteza kistom lijevo desno i blago prema gore, vjeruj mi, svidjet ce ti se! Nemoj zamjeriti, samo ti zelim pomoci, ali i ovako je prilicno dobro. Lijep pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neeeee, dapače, hvala ti na komentaru!!! Ja to čak i jesam radila, i to sa sjenilom "boje kože" hahahhaha, ali svejedno trebalo bi to još i više izblendati... :)))

      Delete
    2. Ma samo dva tri poteza jos ;) ne komentiram cesto, ali kad komentiram onda i najmanju mrvu gledam xD i da, pisi cesce! Pratim te vec dugo ali mislim da sam sad ostavila prvi komentar :) lijep pozdrav!

      Delete
    3. Ja ću pisati češće ako ti ostaviš komentar češće hihihih :)))

      Delete
  3. Meni se baš sviđa šminkica, navijam za još ovakvih postova.. :) I baš mi je drago što je kod tebe osvanuo novi post, fališ nam u blogosferi.. :*

    ReplyDelete
  4. Dobro si to skombinirala i bas je lijepo na smedje oci. Sto se tice savjeta - nemam ih - tako nekako i meni ispadne kad se sminkam! :D Kod mene je inace mecava i -22C tako da bas zavidim na suncu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo da te utješim danas je hladno i nema sunca i fuj :(

      Delete
  5. Ja volim zeleno na očima, ali na žalost, meni ne stoji ili možda još nisam pronašla svoju zelenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sigurno postoji nijansa koja bi ti stajala samo ju trebas naci ;)

      Delete
  6. moš' :D i ne znam sto je tu neizblendano sve je izblendano

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nije mi na rangu profića :D

      Delete
    2. Jao, jao, bolje da onda više ne pišeš dok ne dođeš u taj rang haha :D Meni si baš slatka i ja nekad namjerno ostavim tak nezblendano pa se onda i ti moš praviti - baš sam tak htjela :) Daj još ovakvih postova kad nam je već sunce pobjeglo :(

      Delete
    3. Eto, you said it, znala sam!!! Vidiš, to sam zaboravila napisati, upravo sam tak i htjela :D :D

      Delete
  7. Da za jos ovakvih postova i definitivno mozes isfurati zutu i zelenu na ocima, ovako njezne su vrlo nosive!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je bilo intenzivnije ali iznenadila sam se kako sam se dobro osjecala s tim ne-neutralnim bojama :)

      Delete
  8. Apsolutno možeš, baš ti dobro stoji ova kombinacija boja :)
    Ja obožavam eyeliner, ali sam isto poluspretna s njim i uvijek ga imam želju staviti kad sam u stisci s vremenom i onda odustanem strahujući da ću u protivnom nešto zeznuti pa morati sve skidati i stavljati ispočetka haha Ali da, dobro kažeš, vježbom do savršenstva, moram se potruditi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej hvala :)
      Daaaaaaaaaaaaaaaa! Ja ga isto idem pametna stavljati kad sam u stisci i onda obično pogriješim pa idem podebljati liniju pa još podebljam i još i onda nemam vremena više ni skinuti i takva odem! Tako sam jednom otišla na dječji rođendan i bilo mi je jako neugodno jer sam došla s tak teškim eyelinerom :D
      Vježbati a i krenuti ipak ranije sa šminkanjem pa da se stigne popraviti :D

      Delete
  9. You go girl! :) I ja navijam za još ovakvih postova, nema ti zbog čega biti bed. Nitko nije savršen i vježba je uvijek dobrodošla. Svi napredujemo i još ćemo napredovati i to je normalno i super. Sada kad sam počela sa šminkanjem drugih svako malo se iznenadim kako mi je neke stvari teško postići na sebi, a na drugima mi ide ko od šale. Ili obrnuto. :D
    Sviđaju mi se ove boje na tebi, ali nažalost, bojim se da te sunce neće poslušati :D najavljuju nam zimuuu, kmeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunce me već danas nije poslušalo!!! Serac!
      A super su mi ovakvi postovi da malo razbiju rutinu recenzija a uvijek se može usput spomenuti ili istaknuti neki super proizvod. Ili loš :D

      Delete
  10. Super ti stoji ovaj look i jako je lijepo :)
    I šta pričaš o ne blendanju eeej :P
    Meni dođe ljeti da nosiš žutu boju i lude kombinacije ali izgledam bolesno sa žutim sjenilom i ne ide mi uz oči i ten :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fala :=)
      Ma sigurno postoji negdje neka nijansa žute koja bi ti pasala i uz okice i uz ten :)

      Delete
  11. Naravno da ne moraš biti vizažistica da bi na svoj blog objavljivala look-ove, nisam ni ja, a stalno ih objavljujem. Učimo, vježbamo, zabavljamo se, i u tome je čar :D Meni je ovo čist ok, samo bih još dodala, tj. blendala sjenilo malo višlje, prema obrvi jel :)
    Samo naprijed <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma naravno, samo sam se htjela unaprijed "ograditi" :) Ti si meni definitivno u rangu profića tako da shsshs
      Sljedeći put ću da blendam, hvala na sugestiji :)

      Delete
    2. Kužim :D Haha hvala, baš sam neki dan gledala stare fotke i šokirala se koja razlika u šminkanju XD
      Čekam idući FOTD <3

      Delete
  12. Ja imam istu dilemu kao i ti oko ove vrste postova! svaka čast na hrabrosti koju ja još nisam skupila!
    Lijepo ti stoji ova kombinacija sjenila, slaže se sa tvojim smeđim očima. Samo naprijed...hoćemo još ovakvih lookova :)

    ReplyDelete
  13. Ti definitivno to možeš isfurati. Meni izgledaš jako dobro!

    ReplyDelete
  14. Ovo je sasvim korektno, a ajlajner radis vrlo dobro. :) Tako da se nadam da ce ova rubrika zaziveti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajlajner sam popravljala više puta jer znam da fotić ne trpi greške :D
      I ja se nadam da neće ostati na jednom postu!

      Delete
  15. Obožavam da čitam tvoje postove, uvek u nečemu pronađem sebe... A ovaj post kao da sam ja pisala...
    Nisi se leše našminkala, lepo izgleda, tako da nemam nijednu kritiku... :) Još nam piši ovakve postove :*

    Možete pogledati skice mojih kreacija na blogu: soniacreazzione.blogspot.com
    Novi post sa novom kolekcijom Business woman: http://soniacreazzione.blogspot.com/2015/02/business-woman.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sonja, i ja bih to voljela pa ću se potruditi tu i tamo objaviti koji look :)

      Delete
  16. meni se sve čini dobro izblendano, a linija tuša ti je odlična... samo se ti namaži i pokaži :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ću da se mažem cijela ću da se mažem :D :D

      Delete
  17. Pa baš je ok, inaće volim vidjet boje na ljudima al na sebi nikako. Imam pregršt paleta u svim raznim bojama i uvijek prije spavanja zamišljam kak ću se natrackat i onda ujutro, ma ajmo ipak danas smeđi smouki. :D
    Vidi se da nisi stara iskusnjara, al pa kaj, to znači da se ne bi trebala šmikat i objavljivat postove vezano za to? I don't think so.
    Ionako oni koji te čitaju, te čitaju zato jer si jedna supermegaultra kul osoba, a ne zato jer znaš povuć savršenu crtu tušem xD
    Pozić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha pa dobra si, ja zamišljam kako ću staviti sjenilo sljedeći dan i onda stavim samo maskaru :D :D
      E oh my gosh hvala ti na supermegaultra kul i pozitivnom komentaru i baš si me uveselila hihihi :)
      Pozzzz :)

      Delete
  18. Meni je ovo jako lijepo i definitivno ti pašu ove nijanse :) Normalno da ne možemo svi biti profići, no to apsolutno ne znači da ne bi smjeli stavljati ovakve postove, dapače...zajedno ćemo vježbati i vježbom doći do savršenstva :) Nećeš vjerovati, ali i mene je jučer sunčeko inspiriralo i nešto me puknulo pa stavih i ja zeleno-zlatno sjenilo, no kad sam okinula fotke aaaaaaaaaaaa razočaranje...sve sam pobrisala jer nije izgledalo ni malo fotogenično hahaha...ne znam kad ću skupiti hrabrost da krenem objavljivat ovakve lookove. Vjerojatno kad kupim neki fotić kojem ću biti fotogenična :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, zajedno vježbamo do zvijezda!!! :=)
      Ma joj i ja sam čekala da me fotić zavoli ili da postanem magično fotogenična, ali onda opalim 100 fotki pa izaberem one koje su mi OK i život ide dalje, ajde i ti tako :)))

      Delete
  19. Lajkam žuto-zelenu kombinaciju, baš razvedri dan! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su češće tako, da si budem vedra kad se pogledam u ogledalo :)

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top